La ce ar trebui să fiu atent la cumpărături?

Pesticidele - în conformitate cu legislația în vigoare – se servesc numai la persoanele eligibile, documnetat regular, și servit personal. Descrierea produselor servește informații. Vă rugăm să citiți cu atenție înainte de utilizare instrucțiunile de utilizare de pe eticheta produsului și/sau alte documente relevante (de exemplu:permisiune,documente, etc.).
 
Cum pot utiliza căutarea rapidă?

Introduceți cuvântul pe care îl căutați (produs, cultură), sau o porțiune din cuvânt în câmpul de căutare și apăsați butonul de zoom! Puteți alege, de asemenea, înainte de căutarea, locul, unde doriți să căutati: în magazin, în consultant sau în orice alt conținut . Rezultatele arată pentru Dumneavoastra unde se află șirul de căutare (în descrierea produsului sau într-un articol). Dacă faceți clic pe acest link, vă duce la locația dorită.

Cum pot utiliza căutarea avansată (filtru)?

Dacă nu ați căutat un anumit produs, în acest caz puteți restrânge și mai mult lista de rezultate, faceți clic pe semnul “+”  în partea dreaptă a acestui câmp de îngustare , imediat apare gama de prețuri  și o serie de opțiuni de filtre suplimentare vor apărea.  
La fel ca la căutarea rapidă, dar restrângeți locația de căutare in meniurile drop-down.
 
Cum pot să cumpăr?

Alegeți pe pagina categoriei corespunzătoare sau pe baza căutării articolul de care aveți nevoie! Pentru a achiziționa acest produs, completați câmpul de cantitate și faceți clic pe butonul “Adaugă în coș”! După  acest pas cantitatea necesară din produs va fi adăugat în coș. Pe partea dreaptă a coșului în box puteți vedea întotdeauna produsele și cantitățile selectate până în prezent. În cazul în care doriți să modificați cantitatea de produs, modificați volumul și faceți clic pe butonul “Recalculare”! Prin tastarea “0” în câmpul de cantitate și apăsarea din nou butonului “Recalculare” sau prin apăsarea semnului “x” la capătul liniei puteți șterge produsul selectat din coș. După efectuarea  modificărilor dorite, faceți clic pe butonul “Recalculare” și primiți noile sume.   

Când ați finalizat achiziționarea, faceți un clic pe butonul de plată pentru a ajunge la casă. Cu completarea câmpurilor puteți introduce informațiile de facturare și de transport.
În cazul în care sunteți un client înregistrat și sunteți conectat (log in), datele Dumneavoastră vor apărea automatic în sistem, în acest caz se va completa numai datele transportului dacă  acestea sunt diferite de datele de facturare. Aici puteți alege modul în care doriți să preluați produsele comandate (personal la magazin, sau cu livrare la domiciliu) si modul de plată (numerar la livrare, sau prin transfer bancar în avans). Puteți verifica valoarea și costul de transport al produselor comandate. Cu apăsarea butonului "Confirmați comanda" din partea de jos a paginii puteți trimite și finaliza comanda. Sistemul trimite un e-mail de confirmare despre comanda  primită.

Prețurile sunt brute sau nete?

Pe site-ul gazdabolt.hu sunt prețuri brute.
 
Cum pot obține mărfurile comandate?

După ce am primit comanda Dumneavoastră, colegii încep prelucrarea comenzii. Dacă toate produsele sunt disponibile în stoc, vom transfera comanda la serviciul de curierat, care vă informează despre data livrării.
În caz de preluare personală la magazin veți fi anunțat pe unul dintre datele de contact în legătură cu data preluării.
În cazul în care doriți să plătiti prin transfer bancar în avans, imediat când toate produsele sunt disponibile, colegii noștri vă vor pregăti factura si vă vor trimite prin e-mail. Pană când nu primiți factura, nu plătiți nimic!
În cazul în care oricare dintre produsele comandate nu este în stoc, colegii noștri vă vor anunța despre data de sosire a produsului în stoc și data de livrare/primire a elementului lipsit!

Sunt nevoit să îmi fac un cont pentru a cumpăra?

Nu este nevoie de înregistrare. Cu toate acestea, dacă sunteți un vizitator înregistrat și logati cu ID-ul și parola, atunci nu este necesar să se reintroduceți datele Dumneavoastră de fiecare dată.
 
Cum plătesc?

Plata se face în numerar la livrare sau în avans, prin transfer bancar.
 
Nu pot găsi un produs în magazin, ce fac?

În cazul în care aveți nevoie de un produs pe care nu-l găsiți în magazinul nostru, vă rugăm să ne indicați pe adresa info@gazdabolt.hu. Vă trimitem prin e-mail descrierile și prețurile produselor dorite.
 
Unde să mă duc cu observațiile?

Cu orice observație (nu ați primit mărfurile, ați primit bunuri deteriorate, nu ați primit ceea ce ați comandat, etc), vă rugăm să scrieți la adresa info@gazdabolt.hu!
 
De ce ar trebui să ma abonez la newsletter-ul magazinului?

Vizitatorii noștri abonati primesc cu newsletter-ul notificări de reduceri, produse extrem de accesibile, știri tehnologice și de previziunile de protecție a culturilor.
 
De ce ar trebui să ma înregistrez?

Vizitatorii înregistrați au acces la articolele noastre sofisticate, la sistemul nostru expert, si pot primi, de asemenea, reduceri.
 
Unde pot găsi Termeni și Condiții Generale (TCG)?

Făcând clic pe link-ul atașat puteți găsi Termeni și Condiții Generale.