GTC

 


 

INTERNET GAZDA ÁRUHÁZ Societate comercială și de servicii cu răspundere limitată - Termeni și condiții generale - în continuare: GTC

Conţinut:

I. Dispoziții interpretative

II. Dispoziții introductive

III. Crearea contractului

IV. Indeplinirea contractului

V. Condiții de executare, obiecție la predare

VI. Preturi si conditii de plata

VII. Responsabilitate

VIII. Gestionarea reclamațiilor, serviciul clienți

IX. Dreptul de retragere

X. Managementul datelor, protecția datelor

XI. Promotii, reduceri

XII Dispoziții finale

I. Dispoziții interpretative:

1.1. Vânzător: INTERNET GAZDA ÁRUHÁZ Kft., ca entitate juridică, care acționează în scopuri legate de activitatea sa economică similară

1.2. Cumpărător: orice persoană fizică, persoană juridică sau organizație fără personalitate juridică care, sau care, odată cu Vânzătorul utilizând site-ul - magazin web - operat de către Vânzător, în vederea încheierii unui viitor contract de cumpărare pentru orice produs individual specificat pe site sau articol specificat prin tip și cantitate, încheie un contract.

1.3. Magazin online: INTERNET GAZDA ÁRUHÁZ Kft. un site web numit www.gazdabolt.hu operat de

1.4. Cumpărarea și vânzarea viitoare de lucruri determinate de tip și cantitate:

Conform § 6:231 din Legea V din 2013 privind Codul civil:

(1) În cazul în care vânzătorul se obligă să presteze serviciul viitor al unui articol specificat ca tip și cantitate, iar părțile stabilesc cuantumul diferenței de cantitate cu care vânzătorul poate furniza mai mult sau mai puțin decât cantitatea prevăzută în contract, cumpărătorul este obligat să plătească preţul de achiziţie corespunzător cantităţii efectiv furnizate .

(2) În cazul în care vânzătorul furnizează o cantitate mai mică decât cea mai mică cantitate admisă de abaterea cantității, consecințele încălcării sale se aplică ținând cont de cantitatea prevăzută în contract.

(3) În cazul în care vânzătorul se angajează la prestarea viitoare a unui lucru determinat de tip și cantitate, cumpărătorul se poate retrage din contract până când vânzătorul se oferă să execute; dacă vânzătorul este obligat să îndeplinească contractul în rate și s-a oferit deja să îndeplinească o parte din serviciu, atunci cumpărătorul poate rezilia contractul pentru serviciile care nu au fost încă oferite spre îndeplinire. Prin exercitarea dreptului de retragere sau de reziliere, cumpărătorul este obligat să despăgubească prejudiciul cauzat vânzătorului.

Vânzătorul aplică regulile de vânzare a lucrurilor determinate de tipul și cantitatea semințelor, plantelor, îngrășămintelor artificiale și organice, altor substanțe chimice, solului, pământului pentru ghivece și ameliorărilor solului, precum și agenților de protecție a plantelor.

1.5. Produs: toate obiectele mobile negociabile care pot fi luate în posesie și sunt destinate vânzării în oferta Magazinului Web.

1.6. Consumator: un consumator definit în Codul civil, adică o persoană fizică care acționează în afara domeniului profesiei, ocupației independente sau activității sale de afaceri

1.7. Garanție: garanția obligatorie specificată în Codul civil și în legislația separată pentru contractele cu consumatorii

1.8. Contract de absent: contract de consum care se încheie în cadrul unui sistem de vânzare la distanță organizat pentru a furniza produsul sau serviciul conform contractului fără prezența fizică simultană a părților, astfel încât, în vederea încheierii contractului, părțile contractante utilizează un dispozitiv care permite comunicarea numai între părțile absente

1.9. Un dispozitiv care permite comunicarea între părți absente: un dispozitiv care este adecvat pentru a face o declarație de contract în absența părților - în vederea încheierii unui contract. Un astfel de dispozitiv este, în special, un formular adresat sau neadresat, o scrisoare standard, o reclamă publicată într-un produs de presă cu un formular de comandă, un catalog, un telefon, un fax și un dispozitiv care oferă acces la Internet.

1.10. Punct de colet: Distribuitor automat sau punct tradițional de livrare a coletelor operat de un subcontractant al furnizorului de servicii poștale desemnat pentru transportul mărfurilor achiziționate de Cumpărător.

II. Introducere:

2.1. Acești Termeni și Condiții Generale conțin termenii și condițiile pentru crearea unui viitor contract de vânzare și cumpărare de produse și produse destinate vânzării în magazinul online operat de Vânzător la adresa www.gazdabolt.hu, precum și termenii de conditiile de livrare si plata, regulile de raspundere, precum si conditiile de exercitare a dreptului de retragere, precum si drepturile si obligatiile Cumparatorului si ale Vanzatorului care pot fi opuse unul fata de celalalt.

Sfera de aplicare a acestor Termeni și Condiții Generale acoperă numai serviciile furnizate de Magazinul Online, Produsele vândute de Magazinul Online, informațiile puse la dispoziție în Magazinul Online, drepturile și obligațiile reciproc aplicabile ale Cumpărătorilor și Vânzătorului și raporturile juridice dintre Cumpărători și Vânzător.

Limba contractelor care fac obiectul acestor Termeni și Condiții Generale este maghiară.

Contractele care intră în sfera de aplicare a acestor CG nu sunt contracte scrise, nu sunt depuse de către Vânzător.

Sfera de aplicare a acestor Termeni și Condiții Generale nu acoperă tranzacțiile bazate pe comenzi și contracte scrise separate între Vânzător și Cumpărător, precum și contractele încheiate în magazinul Vânzătorului deschis publicului.

2.2. Detalii vânzătorului:

· Numele companiei: INTERNET GAZDA ÁRUHÁZ Societate cu răspundere limitată pentru comerț și servicii

· Sediu: 2310 Szigetszentmiklós, Csepeli út 15.

· Adresă poștală: 2310 Szigetszentmiklós, Csepeli út 15.

· Număr de înregistrare a companiei: 13-09-149602

· Filiale:

Farm shop_1: Piața de flori cu ridicata din Flóra Hungária, Szigetszentmiklós, ieșirea M0

Gazdabolt_2: 2310 Szigetszentmiklós, Csepeli út 15.

· Cod fiscal: 23489127-2-13

· Adresă de e-mail centrală: info@gazdabolt.hu

· Contact telefonic: (+36) 20 967 4211

2.3. 45/2014 privind regulile detaliate ale contractelor dintre consumatori și întreprinderi. (II.26.) Guvern. în conformitate cu prevederile cuprinse în § 11, paragraful (1) din Decret, Vânzătorul publică pe site-ul web www.gazdabolt.hu o fișă de informare a consumatorilor, informații care formează o anexă la prezentele GTC și o parte din CGC.

III. Contractul a fost incheiat:

3.1. Informatiile furnizate in Webshop nu constituie o oferta de incheiere a unui contract. În cazul comenzilor care intră sub incidența prezentelor Condiții generale de utilizare, Cumpărătorul este considerat ofertant.

3.2. Procesul de încheiere a unui contract:

3.2.1. Măsuri tehnice care trebuie parcurse pentru încheierea contractului pe cale electronică, precum și instrumentele puse la dispoziție pentru identificarea și corectarea erorilor de introducere a datelor înainte de trimiterea declarației contractuale:

3.2.1.1. Cumpărătorul trebuie să selecteze Produsul solicitat fie pe pagina categoriei de Produs corespunzătoare, fie pe baza rezultatelor „Căutării”! După aceea – dacă doriți să cumpărați din Produsul dat – trebuie să completați câmpul de introducere „Cantitate” și să faceți clic pe butonul „Adaugă în coș”! Aceasta adaugă cantitatea necesară de Produse în coșul Cumpărătorului.

3.2.1.2. Vânzătorul atrage atenția Cumpărătorului asupra faptului că Cumpărătorul poate monitoriza întotdeauna Produsele selectate în prezent și cantitatea acestora în caseta numită „Coș” din partea dreaptă a interfeței de utilizator.

3.2.1.3. Dacă Cumpărătorul dorește să modifice cantitatea Produsului, acesta poate modifica cantitatea în câmpul de introducere „Cantitate”.

3.2.1.4. Clientul poate șterge Produsul selectat din coș introducând numărul 0 în câmpul de introducere „Cantitate”, apoi apăsând butonul „Recalculare”, sau făcând clic pe butonul x („Eliminare”) de la sfârșitul rândului. După efectuarea modificărilor dorite, Cumpărătorul va primi noul preț de achiziție făcând clic pe butonul „Recalculați”.

3.2.1.5. Dacă Clientul a terminat de completat comanda, el va ajunge la „Checkout” făcând clic pe butonul „Plată”. Clientul își poate introduce datele de facturare și livrare completând câmpurile găsite aici. În cazul în care Clientul s-a înregistrat anterior și este autentificat în Magazinul Online, datele sale vor fi afișate automat, acesta trebuie să completeze doar datele de livrare dacă acestea diferă de datele de facturare.

3.2.1.6. Clientul poate reveni la punctul anterior făcând clic pe butonul „Schimbare”.

3.2.1.7. Cumpărătorul își poate confirma comanda către Vânzător făcând clic pe butonul „Confirmare Comandă cu Obligație de Plată”. Prin aceasta operatiune, Cumparatorul face o oferta contractuala obligatorie Vanzatorului pentru cumpararea tuturor bunurilor care au fost adaugate in "Cos" si in acelasi timp declara ca preturile indicate, cantitatile, conditiile generale de intrare in posesie a sunt acceptate bunurile specificate pe site, precum si termenii si conditiile generale ale prezentului contract.

3.2.2. Vânzătorul atrage atenția Cumpărătorilor asupra faptului că făcând clic pe butonul „Confirmare Comandă cu Obligație de Plată”, Cumpărătorul recunoaște în mod expres că declarația sa contractuală, cu confirmarea Vânzătorului, creează o ofertă obligatorie pentru o perioadă de 48 de ore. după primirea ofertei, care este oferta în cazul acceptării, Cumpărătorul va fi răspunzător de plată.

3.2.3. Făcând clic pe imaginea articolului de pe site, Cumpărătorul poate afla dacă articolul pe care intenționează să îl achiziționeze este inclus sau nu în inventarul Vânzătorului. Informațiile privind preluarea bunurilor de pe site se aplică numai și exclusiv produselor din stoc. In ceea ce priveste termenul de livrare, predare si acceptare a produselor care nu se afla in stoc, Vanzatorul va face referire la 3.2.6. informează Cumpărătorul conform prevederilor din

3.2.4. La comanda primită de către Vânzător, sistemul informatic al Vânzătorului trimite un e-mail prin care se confirmă acceptarea ofertei Cumpărătorului către adresa de e-mail a Cumpărătorului, care conține elementele esențiale ale ofertei Cumpărătorului, precum numărul comenzii, numele bunurile comandate și prețul, precum și înregistrarea acceptării mărfurilor și a plății contraprestației pentru bunuri, așa cum a fost ales de client și specificat în ofertă.

3.2.5. Clientul are dreptul la 3.2.4. să fie consemnată într-un răspuns în termen de cel mult 4 ore de la primirea e-mailului specificat la punctul, dacă, din punctul de vedere al Clientului, prestarea bunurilor trebuie considerată ca fiind efectuată la un termen de livrare specificat - și nu altă dată – și trebuie să indice și acest termen limită. Cumpărătorul nu este obligat să dovedească sau să dovedească această condiție. În cazul în care cumpărătorul nu comunică o astfel de condiție în modul și în termenul specificat aici, Vânzătorul acționează ignorând această condiție.

3.2.6. În cel mult 96 de ore de la trimiterea e-mailului de confirmare, administratorul vânzătorului transmite factura emisă cu conținutul conform ofertei la adresa de e-mail furnizată de Cumpărător, și informează deținătorul mărfurilor despre termenul limită de primire a marfa - daca aceasta difera de cele cuprinse in oferta si e-mailul de confirmare a primirii acesteia - data preconizata a transmiterii. Contractul de vânzare se realizează prin trimiterea acestui e-mail, cu excepția cazului în care Cumpărătorul informează în mod expres Vânzătorul că nu dorește să încheie un contract pe baza datelor furnizate în această poștă electronică. Dacă este de vânzare în 3.2.5. nu poate indeplini conditiile de performanta stabilite de Cumparator, Vanzatorul este obligat sa comunice acest lucru, in acest caz contractul intre parti nefiind incheiat.

3.2.7. În cazul în care Vânzătorul nu confirmă electronic sosirea comenzii Cumpărătorului în cel mult 48 de ore de la expedierea acesteia, Cumpărătorul va fi eliberat de obligația de a face o ofertă.

IV. Indeplinirea contractului:

4.1. Termenele de livrare anunțate de către Vânzător pe site-ul www.gazdabolt.hu au caracter informativ și pot fi interpretate și modificate în funcție de disponibilitatea mărfurilor în stoc. Vânzătorul nu își asumă nicio responsabilitate pentru livrările care sunt întârziate față de termenele de livrare informaționale publicate pe site, sau pentru orice daune rezultate din întârziere.

4.2. Termenul de livrare al Produselor găsite în Magazinul Web depinde de cantitatea de stoc disponibil. In cazul in care Produsul este in stoc, termenul limita de predare a Produsului catre Cumparator (prin livrare sau ridicare la fata locului) este de 1-7 zile de la confirmarea comenzii. zi. În cazul în care produsul nu este în stoc, Vânzătorul va specifica separat termenul de livrare a produsului către Cumpărător în 3.2.6. informează Clientul cu conținutul conform punctului

4.3. Vânzătorul își rezervă dreptul la prelivrare și livrare parțială (îndeplinire) pentru fiecare dintre contractele sale. În cazul prelivrării sau livrării parțiale (performanță parțială), Cumpărătorul este obligat să plătească prețul de achiziție proporțional cu livrarea (performanța).

4.4. Comenzile sunt procesate și livrate în timpul programului de lucru în zilele lucrătoare, de luni până vineri de la 8:00 la 17:00. În weekend și sărbători, atât procesarea comenzilor, cât și livrarea Produselor comandate sunt suspendate.

4.5. După procesarea comenzii, angajatul Vânzătorului va informa Cumpărătorul prin telefon sau e-mail despre starea Produsului comandat și timpul de livrare preconizat al acestuia. Aceeași prevedere se aplică și Produselor care nu sunt în stoc sau care sunt livrate la comandă specială.

4.6. Contractul este îndeplinit de către Vânzător care intră în posesia bunurilor, Cumpărătorul intră în posesia bunurilor și plătește contravaloarea.

4.7. Poate fi o metodă de performanță care apare din partea Vânzătorului

a) colectarea personală personală la sediul comercial al Vânzătorului deschis traficului clienților sau

b) prin comanda de livrare la adresa specificată de Cumpărător.

4.8. In cazul unei cereri de livrare, mijlocul de transport si serviciul de transport sunt emise de Vanzator, dar pe cheltuiala Cumparatorului.

4.9. Din partea cumparatorului, plata contraprestatiei in numerar sau prin plata cu card bancar cu incasare de catre prestatorul de servicii de transport care livreaza marfa (ramburs la livrare), numerar sau card bancar odata cu primirea marfii la Sediul vânzătorului (plată simultană), sau în cazul colectării personale și livrării înainte de primirea mărfii data operațiunii card bancar sau transfer bancar (plată în avans). În cazul livrării la un punct de colet, contravaloarea mărfii poate fi decontată prin virament bancar în avans sau prin plata numerar sau cu cardul bancar la locul de ridicare.

V. Condiții de executare, livrare - acceptare, obiecții

5.1. Vânzătorul informează Cumpărătorii că, în baza Decretului FVM 2010/43, nu este posibilă livrarea produselor fitosanitare. Astfel de produse pot fi ridicate doar personal din magazinele noastre.

5.2. În cazul în care livrarea Produsului comandat are loc la locul specificat de Cumpărător, livrarea Produsului comandat este efectuată de către Vânzător, sau de către propriul furnizor de servicii de transport în calitate de subcontractant, sau prin utilizarea unui serviciu de curierat contractat. In acest caz, Cumparatorul este obligat sa plateasca si costurile aferente transportului Produsului. Costul livrării Produsului este indicat în momentul comenzii și în momentul confirmării acesteia.

5.3. Adresa de livrare a Produselor poate fi doar o adresă aflată în granițele Ungariei. În această rundă, Cumpărătorul poate solicita și livrarea la un punct de pachete/mașină de vânzare de pachete. Livrarea la un punct de colet poate fi utilizată pentru articole cu o greutate de până la 0-20 kg și care nu depășesc dimensiunile 60x60x60 cm. Livrarea la un automat de colete poate fi utilizată pentru articole cu o greutate de până la 0-20 kg și care nu depășesc dimensiunile 71x40x57 cm. Pe site-ul Vânzătorului, Cumpărătorul poate selecta punctul de colet și furnizorul de servicii pentru livrare la punctul de colet. Vânzătorul trimite expedierea specificând furnizorul de servicii și punctul de pachet ales de Cumpărător. Livrarea și depozitarea transportului, returnarea transportului și livrarea transportului sunt guvernate de condițiile contractuale determinate de furnizorul de servicii de livrare ales de Cumpărător, pe care Cumpărătorul le cunoaște prin alegerea furnizorului de servicii de livrare la punctul de livrare. Vânzătorul se asigură că mâine Cumpărătorul se poate familiariza cu termenii și condițiile furnizorului de servicii de livrare a pachetelor. În cazul livrării la punctul de colet, responsabilitatea Vânzătorului se extinde la livrarea mărfurilor comandate la punctul de colet selectat de Cumpărător. Vânzătorul este obligat să furnizeze expedierii un document complet completat Vânzătorul este responsabil pentru consecințele oricăror erori rezultate din adresarea incompletă sau incorectă (de exemplu, căsuța poștală). In cazul unui litigiu, Vanzatorul este obligat sa faca dovada ca a livrat marfa comandata la punctul de coletare, precum si ora la care marfa a fost plasata la punctul de coletare. Cumpărătorul este responsabil să se asigure că o persoană autorizată de Cumpărător să primească expedierea acționează în timpul acceptării mărfii la punctul de coletă. Cumpărătorul este responsabil să se asigure că codurile de pachet și notificările care i-au fost transmise în timpul livrării la punctul coletului nu ajung în posesia unor persoane neautorizate să primească coletul. Este riscul și responsabilitatea cumpărătorului dacă coletul este primit de către cineva care nu are dreptul la el sau dacă furnizorul de servicii de livrare refuză să livreze coletul persoanei care solicită ridicarea. În timpul livrării către punctul de coletărie/mașină de vânzare de colete, vânzătorul folosește furnizori de servicii care oferă posibilitatea ridicării personale sau, în cazul ridicării la un automat de coletărie, ramburs la livrare. 5.4. Vânzătorul consideră persoana de la adresa de livrare indicată de Cumpărător în momentul livrării ca fiind persoana încredințată cu livrarea Produsului, destinatarul înlocuitor, care, pe lângă livrarea Produsului, are și dreptul de a face declaraţii legale referitoare la predare.

5.5. Este responsabilitatea Cumpărătorului să asigure livrarea, controlul cantității și calității și plata contravalorii mărfurilor la adresa specificată de Cumpărător în timpul transportului. Cumpărătorul răspunde pentru daunele rezultate din încălcarea acestei obligații în conformitate cu regulile de răspundere pentru daunele produse prin încălcarea contractului.

5.6. În momentul predării, Cumpărătorul sau agentul său este obligat să facă orice obiecții de calitate sau cantitate care pot fi detectate prin inspecția vizuală a produsului primit în momentul predării și să compare produsul primit cu articolele de pe factură și pentru a raporta orice discrepanțe. După predare, părțile vor considera articolele de pe factură ca fiind livrate integral, dacă Cumpărătorul nu s-a opus.

5.7. În cazul unei deficiențe nesemnificative care nu împiedică utilizarea prevăzută a Produsului livrat, Cumpărătorul nu are dreptul să refuze acceptarea Produsului sau, pe aceeași bază, să refuze să plătească prețul de achiziție al Produsului.

5.8. Odată cu acceptarea Produsului, riscul de deteriorare a Produsului este transferat de la Vânzător, sau de la persoana implicată în performanță din partea Vânzătorului, către Cumpărător.

5.9. Costurile livrării la domiciliu sunt următoarele:

În cazul livrării în România, în cazul unei comenzi plasate pe Gazdabolt.ro: 

Limita de greutate (de la până la)

Costul transportului

0-3 kg

47 Lei

3,01-10 kg 

54 Lei

10,01-15 kg 

58 Lei

15,01-20 kg 

64 Lei

20,01-25 kg 

75 Lei

25,01-31,50 kg 

80 Lei

31,51-50 kg 

150 Lei

50,01-75 kg 

225 Lei

75,01-100 kg 

300 Lei

100,01-150 kg 

450 Lei

150,01-200 kg 

600 Lei

 

5.10. De vanzare este de 1 m3 in cazul comenzilor ce depasesc volumul se percepe o taxa unica de livrare, care este specificata in 3.2.6. informeaza Cumparatorul intr-o confirmare conform punctului!

5.11. Suplimentare de livrare:

5.11.1. Supliment pentru greutatea în exces: dacă greutatea unui produs depășește 50 kg, la taxa de livrare se adaugă o suprapondere în valoare de 5.750 HUF. (În cazul livrării pachetului, din cauza limitelor de greutate, nu se poate interpreta o suprataxă pentru exces de greutate) Se aplică numai livrărilor în Ungaria!

5.11.2. Supliment pentru supradimensionare: Dacă lungimea ambalajului produsului depășește 2,1 m, la taxa de livrare se va adăuga o suprataxă pentru supradimensionare, a cărei sumă este de 600 HUF (în cazul livrării la punctul de colet, o suprataxă pentru supradimensionare nu poate fi interpretată din cauza limite de dimensiune) Se aplică numai livrărilor în Ungaria!

5.12. Livrarea la domiciliu și livrarea pachetelor nu pot fi solicitate pentru bunuri care

materiale inflamabile, combustibile,

produse marcate ca dăunătoare pentru oameni,

produse cu simbol de pericol biologic,

plante vii

produse de ambalare în vrac

Vânzătorul oferă Cumpărătorului acceptarea acestor produse numai și exclusiv în timpul acceptării personale la sediul său.

VI. Preturi si conditii de plata

6.1. Prețurile brute de achiziție ale Produselor, inclusiv taxa de vânzare, sunt indicate în Magazinul Web.

6.2. Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica in mod unilateral Produsele afisate in Webshop si preturile acestora in orice moment, mai ales in cazul in care, din cauza modificarilor cursului de schimb sau din alte motive necunoscute la momentul incheierii contractului, o crestere a costurilor apare din partea Vânzătorului fără o creștere a prețului. Vanzatorul este obligat sa confirme cuantumul majorarii de pret la cererea Cumparatorului. Vânzătorul este obligat să informeze imediat Cumpărătorul despre faptul majorării prețului.

6.3. După confirmarea de către Cumpărător a primirii ofertei (punctul 3.2.4), nu sunt posibile modificări unilaterale ale prețurilor.

6.4. Pentru comenzile care fac obiectul acestor TGC, sunt posibile următoarele metode de plată:

6.4.1. in numerar, prin card bancar la una dintre sucursalele Vanzatorului specificate in prezentele TGC, cu ramburs, achitat la curierul de livrare, prin virament bancar in avans.

6.4.2. În cazul ridicării personală a Produsului la una dintre sucursalele Vânzătorului specificate în prezentele TGC (în prezent suspendate), Cumpărătorul trebuie să plătească prețul de achiziție al Produsului în numerar sau printr-o tranzacție cu card bancar în același timp cu predarea.

6.4.3. Dacă Cumpărătorul nu poate plăti prețul de cumpărare al Produsului livrat sau dacă Produsul nu poate fi predat Vânzătorului din motive care nu sunt imputabile Vânzătorului, Cumpărătorul este obligat să plătească costurile Vânzătorului legate de furnizarea și livrarea Produsul și daunele suferite în conformitate cu daunele cauzate de încălcarea contractului.

6.4.4. Plata prețului de achiziție al Produsului în rate poate avea loc numai pe baza consimțământului scris separat al Vânzătorului.

6.4.6. În caz de întârziere la plată, Vânzătorul are dreptul de a percepe o dobândă de întârziere egală cu dublul ratei de bază curente ale băncii centrale pe durata întârzierii.

VII. Responsabilitate

7.1. Vânzătorul nu este responsabil pentru daunele consecvente ale încălcării contractului și nici nu este responsabil pentru profiturile pierdute sau daunele morale pe care le poate suferi Cumpărătorul. Din cauza încălcării contractului, părțile nu sunt obligate să plătească daune-interese față de cealaltă parte.

7.2. Vânzătorul nu este responsabil dacă Produsul poate fi utilizat în scopurile proprii ale Cumpărătorului. Cumpărătorul este obligat să verifice dacă Produsul este potrivit pentru propriile sale scopuri de utilizare.

7.3. 151/2003 (IX.22.) Guvernul de vânzare a produselor. R. și 18/2020. (VI.12.) NGM r. își asumă o garanție conform regulilor sale. Garanția nu acoperă Produsele pentru care o garanție nu este obligatorie conform legislației indicate aici. (de exemplu, substanțe chimice, îngrășăminte, semințe, răsaduri de plante sau orice bunuri a căror valoare individuală nu atinge limita valorii conform regulilor de garanție)

7.4. În legătură cu furnizarea tuturor Produselor, care nu sunt acoperite de obligația de garanție a Vânzătorului în baza legislației de mai sus, Vânzătorul va respecta Codul Civil. 6:159. este împovărat cu o obligație de garanție conform §. În cazul acestor Produse, Cumpărătorului îi revine sarcina de a dovedi că defectul Produsului există la momentul executării contractului.

7.5. In cazul unor Produse, in special substante chimice, amelioratori de sol, seminte, rasaduri de plante, Vanzatorul raspunde de proviziile (cantitate, caracteristici, compozitie) indicate pe ambalajul produsului. Această responsabilitate nu poate fi mai împovărătoare decât responsabilitatea asumată de producătorul produsului.

7.6. În cazul produselor care nu sunt acoperite de garanție, Cumpărătorul poate solicita o înlocuire sau se poate retrage din contract în cazul unei executări defectuoase dovedite de către Vânzător. Părțile exclud aplicarea consecințelor legale ale reparației și reducerii prețului având în vedere caracteristicile acestor produse.

VIII. Tratarea reclamațiilor, serviciul clienți:

8.1. Orice obiecții legate de Produsul comandat pot fi făcute verbal, în scris, prin poștă sau către Vânzător la numărul de contact 2310 Szigetszentmiklós, Csepeli út 15, sau către Vânzător în conformitate cu 3.2.6. poate fi depus prin depunerea unei reclamații la adresa de e-mail specificată în confirmare conform punctului

8.2. Posibilele obiecții ale Vânzătorului și Cumpărătorului sunt acoperite de CLV din 1997 privind protecția consumatorilor. tratate în conformitate cu prevederile legii.

8.3. Reclamatiile raportate de Cumparator personal la magazinul Vanzatorului, in timpul programului de functionare, trebuie remediate in cel mai scurt timp. Dacă plângerea nu poate fi remediată imediat, trebuie făcută o înregistrare a plângerii.

8.4. Vânzătorul va investiga comentariile și reclamațiile Clientului, fie că sunt scrise sau personal, iar în termen de 30 de zile de la depunerea comentariului sau a reclamației, Abonatul va fi informat în scris sau prin e-mail în același mod ca și notificarea. Răspunsul trebuie să se refere la conținutul plângerii.

8.5. În cazul în care Vânzătorul aprobă reclamația Cumpărătorului, garanția sau îndeplinirea obligației sale de garanție este valabilă conform legilor și/sau acestor termeni și condiții generale. Dacă nu este posibilă îndeplinirea imediată a obligației de garanție (înlocuire, reparare), Vânzătorul va stabili un termen rezonabil pentru îndeplinirea acestor obligații.

8.6. În cazul în care Vânzătorul nu acceptă plângerea Cumpărătorului, acesta va informa Cumpărătorul cu privire la opțiunile suplimentare pentru revendicarea revendicării, inclusiv la ce autorități suplimentare se poate adresa cu reclamația sa. Vânzătorul nu este supus deciziilor comisiei de conciliere pentru protecția consumatorilor.

IX. Dreptul de retragere

9.1. Codul civil Secțiunea 8 (1) Conform punctului 3, Cumpărătorul, care este considerat consumator, are dreptul de retragere fără a prezenta motive în conformitate cu legislația în vigoare. Dreptul de retragere cuprins în acest capitol al termenilor și condițiilor generale se aplică numai cumpărătorilor care sunt considerați și consumatori. (denumit în continuare consumator)

9.2. În cazul unui contract care vizează prestarea de servicii, dacă executarea începe după declarație în conformitate cu legislația relevantă, consumatorul are dreptul de a rezilia contractul fără motiv.

9.3. Consumatorul are dreptul de retragere sau de reziliere menționat mai sus

a) în cazul unui contract de vânzare a unui produs

aa) produsul,

ab) la cumpărarea și vânzarea mai multor produse, dacă fiecare produs este livrat la un moment diferit, până la ultimul produs livrat,

ac) în cazul unui produs format din mai multe loturi sau bucăți, ultimul lot sau bucată furnizat;

ad) în cazul în care produsul trebuie furnizat în mod regulat într-o perioadă determinată, de la data primirii primului serviciu de către consumator sau un terț, altul decât transportatorul indicat de consumator;

9.4. (Prevederile pct. 1. a) precedent nu afecteaza dreptul consumatorului de a-si exercita dreptul de retragere nici in perioada cuprinsa intre data incheierii contractului si data primirii produsului.)

9.5. Consumatorul își poate exercita dreptul de retragere/reziliere detaliat anterior utilizând modelul de declarație găsit în legislația relevantă și indicat și de către Vânzător în Anexa 1 la prezentele CG, sau prin intermediul unei declarații clare în acest sens.

9.6. Dreptul de retragere/reziliere al consumatorului va fi considerat ca a fost exercitat în termenul limită dacă consumatorul își trimite declarația înainte de expirarea termenului menționat anterior. În acest caz, sarcina probei revine consumatorului.

9.7. Obligațiile Vânzătorului în cazul retragerii sau rezilierii de către consumator

9.7.1. În cazul în care consumatorul se retrage din contract în conformitate cu dispozițiile de mai sus (legislația relevantă), Vânzătorul va rambursa imediat, dar nu mai târziu de paisprezece zile după ce a luat cunoștință de retragere, întreaga sumă plătită de consumator cu titlu oneros, inclusiv costurile suportate. în legătură cu performanţa.

9.7.2. În cazul retragerii sau rezilierii, Vânzătorul va rambursa suma datorată consumatorului în același mod ca modalitatea de plată utilizată de consumator. Pe baza consimțământului expres al consumatorului, Vânzătorul poate utiliza o altă metodă de plată pentru rambursare, dar consumatorului nu i se poate percepe nicio taxă suplimentară ca urmare.

9.7.3. În cazul în care consumatorul a ales în mod expres un alt mod de transport decât cel mai puțin costisitor mod obișnuit de transport, Vânzătorul nu este obligat să ramburseze costurile suplimentare rezultate.

9.7.4. În cazul unui contract de vânzare a unui Produs, Vânzătorul poate reține suma specificată mai sus până când consumatorul a returnat Produsul sau a dovedit fără îndoială că l-a returnat, prima dintre cele două date va fi luată în considerare. cont. Vânzătorul nu are dreptul de reținere dacă a fost de acord să transporte singur produsul înapoi.

9.7.5. Vânzătorul nu poate cere consumatorului să returneze ambalajul Produsului sau să facă din integritatea acestui ambalaj o condiție pentru exercitarea dreptului de retragere, cu excepția cazului în care produsul nu este adecvat pentru transport sau expediere prin poștă (de exemplu, substanțe chimice, semințe, amelioratori de sol) din cauza absența ambalajului intact.

9.6. În cazul retragerii sau încetării obligațiilor consumatorului

9.6.1. În cazul în care consumatorul se retrage din contract în conformitate cu cele de mai sus (legislația relevantă), acesta trebuie să returneze Produsul imediat, dar nu mai târziu de paisprezece zile de la notificarea retragerii, sau să îl predea Vânzătorului sau unei persoane autorizate de către Vânzătorul să primească Produsul, cu excepția cazului în care Vânzătorul s-a angajat să transporte singur Produsul înapoi. În cazul în care, din cauza anulării, consumatorul nu include toate articolele livrate inițial la Produsul returnat Vânzătorului, Vânzătorul își rezervă dreptul de a taxa consumatorul pentru articolele lipsă. Returul se consideră finalizat în termenul limită dacă consumatorul trimite Produsul înainte de termenul limită.

9.6.2. Consumatorul suportă doar costul direct al returnării Produsului, cu excepția cazului în care Vânzătorul s-a angajat să suporte acest cost.

9.6.3. Consumatorul este responsabil numai pentru deprecierea rezultată din utilizarea depășirii utilizării necesare pentru a determina natura, proprietățile și funcționarea Produsului. Consumatorul nu este responsabil pentru scăderea valorii dacă Vânzătorul nu și-a îndeplinit obligația de a furniza informațiile prevăzute de legislația relevantă.

9.6.4. 45/2014. (II.26.) Guvern. conform prevederilor cuprinse în subsecțiunile (1) și (2) din § 29 din decret: § 29 (1) Consumatorul nu își poate exercita dreptul (de retragere/încetare) conform § 20

a) în cazul unui contract de prestare a unui serviciu, după prestarea serviciului în ansamblu, dacă societatea a început prestarea cu acordul expres, prealabil al consumatorului, iar consumatorul a recunoscut că își pierde dreptul; de încetare după prestarea serviciului în ansamblu;

b) cu privire la un produs sau serviciu al cărui preț sau onorariu depinde de eventuala fluctuație a pieței financiare, chiar și în termenul specificat la § 20, alin. (2), care nu poate fi influențat de societate;

c) în cazul unui produs neprefabricat care a fost produs în baza instrucțiunilor sau la cererea expresă a consumatorului, sau în cazul unui produs care a fost clar adaptat consumatorului;

d) cu privire la un produs perisabil sau un produs care își păstrează calitatea pentru o perioadă scurtă de timp;

e) în ceea ce privește un produs cu ambalaj închis, care nu poate fi returnat după ce a fost deschis după livrare din motive de protecție a sănătății sau de igienă;

f) cu privire la un produs care, prin natura sa, este inseparabil amestecat cu un alt produs după livrare;

X. Managementul datelor, protecția datelor

10.1. Vânzătorul gestionează următoarele date ale Cumpărătorilor în vederea stabilirii și îndeplinirii contractului cu Cumpărătorii, precum și pentru executarea drepturilor și obligațiilor care decurg din contract în fața autorităților:

a) numele, locul de reședință, locul de reședință sau sediul social al Cumpărătorului,

b) adresa de livrare sau de livrare specificată de Cumpărător, dacă aceasta nu este aceeași cu locul de reședință, sediul sau reședința Cumpărătorului,

c) adresa de facturare specificată de Cumpărător, dacă este necesar, numărul contului bancar al Cumpărătorului,

d) în cazul unui Cumpărător care nu este persoană fizică, numărul de înregistrare a societății Cumpărătorului sau alt număr de înregistrare și, dacă este necesar, numărul de cont de plată al Cumpărătorului;

e) numărul de telefon și adresa de e-mail ale Clientului dintre contactele potrivite pentru contact;

f) Pseudonim identificat de client, identificarea comenzii, alte date de identificare furnizate de client în timpul înregistrării pe site-ul www.gazdabolt.hu

g) Comenzile Cumparatorului, contractele, datele legate de indeplinirea contractelor incheiate, facturile Cumparatorului, reclamatiile, corespondenta electronica cu Vanzatorul.

10.2. Gestionarea datelor Vanzatorului se bazeaza pe consimtamantul Cumparatorului. Vânzătorul nu transferă datele gestionate către terți - cu excepția procesatorilor de date definiți în informațiile de gestionare a datelor - și se asigură că terții nu au acces la datele gestionate cu soluții adecvate, eficiente, sigure, moderne de protecție a datelor informatice. Numai angajații Vânzătorului și procesatorii de date au acces la datele Cumpărătorului. Durata de gestionare a datelor este aceeași cu termenul de prescripție pentru pretențiile care decurg din contract.

10.3. Informațiile privind protecția datelor și gestionarea datelor sunt cuprinse în prezentele Condiții Generale nr. anexă.

XI. Promotii, reduceri:

11.1. Vânzătorul nu aplică un sistem de prețuri care este legat de achiziționarea de cantități minime de Produse specifice - fără a include minimele în funcție de unități de ambalare/ambalare - (cantitate minimă sau volum de achiziție), sau oferă o reducere de preț în cazul achiziției. cantități mai mari de produse (reducere de cantitate).

11.2. Vânzătorul poate oferi reduceri bazate pe puncte pentru clienții care revin și cei înregistrați. Conform sistemului de puncte, Vânzătorul creditează un anumit număr de puncte (Puncte Gazda) clientului înregistrat pentru fiecare contraprestație plătită prin achiziționarea unui produs atunci când clientul înregistrat își intră în cont propriu - pe baza unei comenzi plasate la Vânzător pe www. Site-ul web .gazdabolt.hu. Vânzătorul creează un cupon de reducere din puncte, care poate fi folosit în orice moment. Punctele pot fi schimbate cu cupoane sub elementul de meniu „punctele mele gazdă” din propriul cont, apoi cuponul creat aici poate fi valorificat la punctul de plată sau poate fi valorificat fără a crea un cupon dintr-o singură mișcare făcând clic pe butonul „Utilizați puncte gazdă” din procesul coșului de cumpărături. Dacă valoarea cuponului este mai mare decât valoarea produselor achiziționate, sistemul utilizează doar parțial cuponul. Sistemul emite un nou cupon pentru suma rămasă, care poate fi utilizat în termen de 2 ani.

11.3. Vânzătorul publică condițiile actuale, caracteristicile și amploarea reducerilor sistemului de puncte pe site-ul www.gazabolt.hu.

11.4. Furnizorul de servicii poate oferi și o reducere pe baza unei evaluări individuale.

XII. Dispoziții finale

Vânzătorul publică aceste GTC pentru Cumpărători în următoarele locuri:

Pe internet, pe site-ul său web (www.gazdabolt.hu), la fostul sediu, în prezent la Csepeli út 15, 2310 Szigetszentmiklós

Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica în orice moment prevederile prezentelor TGC, fără notificarea prealabilă a Cumpărătorului. Vânzătorul va publica, de asemenea, orice modificări aduse Termenilor și Condițiilor Generale în locurile indicate mai sus. Prevederile modificate vor fi aplicate de către Vânzător contractelor încheiate după data publicării pe site-ul său oficial. Modificările la Termenii și Condițiile Generale nu afectează termenii contractelor încheiate înainte de modificare.

Prin comanda oricărui Produs, Cumpărătorul recunoaște că s-a familiarizat cu prevederile Termenilor și Condițiilor Generale, că a primit informații complete de la Vânzător în conformitate cu legislația relevantă și că ia în considerare prevederile Termenilor Generali și Condiții obligatorii pentru el și le respectă.

În ceea ce privește prevederile nereglementate de prezentele TGC, se vor aplica legile în vigoare în Ungaria.

Invaliditatea unor prevederi ale Termenilor si Conditiilor Generale nu afecteaza valabilitatea intregului Termeni si Conditii Generale.